Helpdesk
Każda firma wykorzystująca nawet tylko parę komputerów, boryka się z problemem ich obsługi przez swoich pracowników, zwłaszcza w momencie pojawiających się trudności z funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania. Zatrudnianie dedykowanych osób udzielających pomocy technicznej z zakresu IT jest często mało opłacalne, a jednocześnie nie rozwiązuje wszystkich problemów. Mamy 14 lat doświadczenia w rozwiązywaniu problemów informatycznych i wielu zadowolonych Klientów korzystających z naszej usługi "pomoc techniczna TIM".
Korzyści:
- · maksymalna elastyczność finansowa - możliwość rozliczania usługi w trybie abonamentowym lub w trybie pojedynczych zgłoszeń
- · usługa realizowana przez zespół informatyków o wysokich kwalifikacjach, wyszkolonych w zakresie profesjonalnej obsługi Klienta
- · pomoc w zakresie dowolnych systemów operacyjnych, aplikacji biurowych i księgowych
- · przyjmowanie zgłoszeń przez telefon, stronę WWW, email, komunikatory internetowe (GG, Skype)
- · możliwość obsługi on-site (u Klienta)
- · wykorzystanie specjalistycznej aplikacji pozwalającej na zdalne przejęcie kontroli nad komputerem Klienta (pod warunkiem każdorazowej autoryzacji z jego strony)
- · obsługa napraw sprzętu
- · elektroniczna rejestracja zgłoszeń i dostęp do systemu raportowego
Skontaktuj się z nami – bezpłatnie przeanalizujemy zakres Twoich potrzeb w ramach usługi pomocy technicznej i określimy ile możesz zaoszczędzić decydując się na współpracę z Tele Info Media.