test

Helpdesk

Każda firma wykorzystująca nawet tylko parę komputerów, boryka się z problemem ich obsługi przez swoich pracowników, zwłaszcza w momencie pojawiających się trudności z funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania. Zatrudnianie dedykowanych osób udzielających pomocy technicznej z zakresu IT jest często mało opłacalne, a jednocześnie nie rozwiązuje wszystkich problemów. Mamy 14 lat doświadczenia w rozwiązywaniu problemów informatycznych i wielu zadowolonych Klientów korzystających z naszej usługi "pomoc techniczna TIM".

Korzyści:

  • ·   maksymalna elastyczność finansowa - możliwość rozliczania usługi w trybie abonamentowym lub w trybie pojedynczych zgłoszeń
  • ·   usługa realizowana przez zespół informatyków o wysokich kwalifikacjach, wyszkolonych w zakresie profesjonalnej obsługi Klienta
  • ·   pomoc w zakresie dowolnych systemów operacyjnych, aplikacji biurowych i księgowych
  • ·   przyjmowanie zgłoszeń przez telefon, stronę WWW, email, komunikatory internetowe (GG, Skype)
  • ·   możliwość obsługi on-site (u Klienta)
  • ·   wykorzystanie specjalistycznej aplikacji pozwalającej na zdalne przejęcie kontroli nad komputerem Klienta (pod warunkiem każdorazowej autoryzacji z jego strony)
  • ·   obsługa napraw sprzętu
  • ·   elektroniczna rejestracja zgłoszeń i dostęp do systemu raportowego


Skontaktuj się z nami – bezpłatnie przeanalizujemy zakres Twoich potrzeb w ramach usługi pomocy technicznej i określimy ile możesz zaoszczędzić decydując się na współpracę z Tele Info Media.